Los Pekenikes

>> dilluns, 1 de març del 2010

5 comentarios:

Jordi Tudó 1 de març del 2010, a les 22:52  

Ostres, ha plogut molt eh?

Feia anys que no la sentia. Hi havia la Janette o ja no?

Salut i sort

www.miradesalvent.blogspot.com

llum 2 de març del 2010, a les 9:04  

Jordi: primer de tot , benvingut al blog. He passaat pel teu i com que m'ha agradat, l'he enllaçat amb el meu. I un altra cosa, em sembla que et confons amb la Jeanette. El grup amb què va estar primer ( eren catalans) es deia PICNIC).
I sí, ha plogut mooooolt! tan com per fer créixer aquests sembrats tan bonics que ensenyes en el teu darrer post.

Garbí24 2 de març del 2010, a les 16:47  

Ostres jo amb aquesta musica empaitava les primeres noietes

llum 2 de març del 2010, a les 16:55  

Garbi: Perfecta banda sonora pel ligoteo d'aquella època, però n'hi ha mil més. Ja les aniré posant.

LEBLANSKY 2 de març del 2010, a les 20:14  

Doncs a mi ara em semblen molt millor que abans, què bé que sonen, ni me'n recordava ja...

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP