La casa moderna

>> dimecres, 17 de març del 2010

12 comentarios:

Carme J 17 de març del 2010, a les 20:30  

UUuuiii, un encert ple !!! Ja veuràs com hi ha qui t'elogia de debò la bona tria que has fet.

LEBLANSKY 18 de març del 2010, a les 0:47  

Fa ja anys que vaig decidir que Jacques Tati seria el meu tiet adoptiu, i me l'estimo amb bogeria. Quan vingues a ma casa podràs veure com el vaig tenir present a l'hora de dissenyar un camí :)

llum 18 de març del 2010, a les 9:05  

Tati és part de la meva infantesa. El meu pare era un fanàtic del seu cinema i ens haviem empassat totes les seves pel·lícules. Ara quan torno a veure'n imatges és retrocedir a uns temps en què tot era bonic com a les pel·lícules d'en Tati. I la casa de Mon Oncle, oh la la! Si mai em faig una altra cosa, pots pujar-hi de peus que me la faré com aquella!
Ah! per cert ja que parles del teu tiet adoptiu, es fa això de que un blocaire n'apadrini un altre? Vull que m'apadrineu Carme i Leb!

Allau 18 de març del 2010, a les 10:20  

I tant que es pot fer! En Josep i jo tenim una fillola virtual i ens l'estimem molt. Segur que en Leb i la Carme són uns padrins magnífics. Però afanya't que s'acosta el dia de la Mona.

llum 18 de març del 2010, a les 12:23  

Ole, Ole, jo-vull-mona, jo-vull-mona!

Carme J 18 de març del 2010, a les 17:37  

No sabia que això existís, però m'afalaga la idea de ser padrina d' algú tan "brillant"!
Només soc seguidora de blocs, tindria validesa el meu apadrinament?
Segons el que conec, la mona la compra el padrí dilluns de pasqua i la padrina la palma i els mitjonets de mudar el diumenge de rams. Aquest any cau el dia 28/3.
Afanyat doncs a dir-me quin peu calces, que falta poc! Hi,hi.

llum 18 de març del 2010, a les 20:20  

Padrina, no me'ls pots comprar un dia abans que és el meu aniversari i així ja els estreno?

Carme J 18 de març del 2010, a les 20:58  

Com no filloleta meva! Vols mitjonets curs o mitges amb lligacames, que em sembla que a alguns nois els agrada molt i paguen fortunes per veure´ls! Però tu sigues sent com cal i amb aquests, no te'ls apropis, no són de fiar, com per exemple els de Galeria X.

LEBLANSKY 18 de març del 2010, a les 23:04  

Ei, això de ser padrí virtual em fa molta il·lusió! Ara m'haig d'assabentar dels deures que això comporta, començant per la mona pasquera :)

llum 19 de març del 2010, a les 8:37  

Curts han de ser padrina, que això de les lligacames ho he bandejat de moment. Padrí, assabenta-te'n bé que això de tenir fillols és per a tota la vida. O sigui que ves fen raconet que et queden moltes mones per comprar.

assumpta 21 de març del 2010, a les 22:16  

En Jacques Tati, crec que és una mica el tiet de tota una (o diverses) generacions.

Ara fa temps que no n'he tornat a veure res, però mai no s'oblida!

El record de les seves vacances... és tan viu com si fossin de les meves.

Un mestre, un crack, diferent i únic.

Merci per recordar-lo, Llum!!!
;)))

llum 21 de març del 2010, a les 23:59  

Si,Assumpta, Tati for ever!

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP