Cançó n.87/2010-What a fool believe's

>> diumenge, 28 de març del 2010

So inconfusible dels 70. Ahir vaig posar els Steely Dan i això em va fer pensar que Michael MacDonald havia format part d'aquell grup al començament. Avui però el sentim amb els Doobie Brothers. Sempre m'havia agradat el seu so , les seves cançons. Però ara que els veig amb aquest look i aquests cabells cantant aquestes balades, no m'acaba de cuadrar. Sembla que amb la seva pinta haurien de començar a tocar en qualsevol moment un riff de guitarra metàlica, no sé , una cosa més heavy diguem-ne. Però no, aqui els teniu amb aquesta balada agradable sobre els pensament d'un tonto.

2 comentarios:

Jordi Tudó 28 de març del 2010, a les 15:43  

buau, quin troç de cançó, l'havia ballat moltissims cops.
Ei em feig seguidor teu, tinc ganes d'escoltar bona música.
Si vols pots escoltar les peces selecionades del meu bloc i llegir la primera nota del mateix..

Salut, petons, sort i terra
"Al vent" www.miradesalvent.blogspot.com

llum 28 de març del 2010, a les 18:15  

Gràcies Jordi, jo ja en soc fa un temps de seguidora del teu blog, ja t'ho he deixat en un comentari. Salut!

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP