Cançó n.68/2010 - Tombe la neige

>> dimarts, 9 de març del 2010

No he penjat abans la cançó del dia perquè :

1 - No tenia llum desde les 17:00 d'ahir.
2 - No tenia línia telèfonica tampoc.

Si, ja sé que ningú l'haurà notat a faltar. Ningú no m'ha trucat desesperat : eh! tu, que estem esperant la cançó ! És el que té tenir un blog moooooooolt poc visitat, però mira, m'ho agafo com un repte personal això de que cada dia tingui una banda sonora, una cançó que per a mí sigui o hagi estat significativa en algun moment de la meva vida. I una nevada com la d'ahir ( tremenda) no em farà defallir en el meu intent, ai-làs! El meu objectiu és 365 dies-365 cançons. Seré capaç de ser tan constant? Sï?

Reconec que la canço d'avui és tòpica i no m'agrada especialment però durant anys aquest home se sentia força a casa. O sigui que, Monsieur Adamo, oui, la neige a tombait beaucoup sur ma place.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP