Born, Barcelona. Avui a la tarda.

>> dimecres, 3 de març del 2010


6 comentarios:

joanfer 3 de març del 2010, a les 20:40  

M'encanta aquesta xona de Barcelona! Unes fotos molt maques... ;)

llum 3 de març del 2010, a les 20:49  

Gràcies, Joanfer. És una de les zones que més m'agraden també i avui com que plovia no hi havia ni rastre de turistes i s'hi estava molt bé.

llum 4 de març del 2010, a les 22:21  

Per error m'he carregat el comentari d'en Leblansky. Sorry! Deia una cosa així com : gairebé m'agrada més el teu slide que el lloc real.

LEBLANSKY 4 de març del 2010, a les 23:20  

Llum, quasi que m'agrada més el teu slide que el lloc real.
(Això és fantàstic! La resposta al meu comentari apareix abans que el posi, haw, haw!)

el paseante 5 de març del 2010, a les 2:28  

Ets una artista. M'agrada aquest Born sota la pluja. T'ha quedat molt xulo.

llum 5 de març del 2010, a les 10:43  

Gràcies a tots. M'agrada que us agradi. Però no és mèrit meu ( i menys de la meva cutre càmera), és mèrit de l'espai. És taaaan romàntic ( sobre tot en dies de pluja i sense turistes) . Podriem fer una passejada blogaire, no?

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP