Natura

>> diumenge, 7 de febrer del 2010






Diuen que venen dies freds. Molt. Com diu la dita : Si la Candelera plora l'hivern és fora. Si la Candelera riu, l'hivern és viu. Aquest cap de setmana és la Candelera i no ha plogut, per tant els meteoròlegs sembla que l'encerten quan diuen que encara queda fred . Però més enllà de dies puntuals, penso que la primavera ja treu el nas. Si més no al meu jardinet. Cada any tinc la visita de dos personatges que s'entossudeixen en desafiar l'informe dels Molina de torn. Us els presento : la mimosa i la violeta africana. Ambdós estan ja avorrits i cansats d'aigua, fred, neu, gel, vent... i per això s'afanyen en treure de l'armari els seus millors vestits per poder rebre la bonança. Aqui els teniu.

5 comentarios:

Jobove - Reus 7 de febrer del 2010, a les 13:51  

gràcies per entrar al blog, el teu com ja sabies també es fantàstic

l'autor del post dones del món son varis artistes, he fet una tria

salutacions

Garbí24 7 de febrer del 2010, a les 19:36  

Si jo avui també he vist alguns ametllers florits, ja despunta...pero encara falta

el paseante 8 de febrer del 2010, a les 0:25  

Són maques aquestes plantes. Jo també estic avorrit del fred. M'hauré de posar guapo per rebre la primavera (tot i que crec que encara trigarà).

LEBLANSKY 8 de febrer del 2010, a les 12:13  

La mimosa és, de les plantes, la més especial, ja que floreix a l'hivern. Quan la resta dels jardí està trist i apagat, la mimosa treu flors grogues i et fa pensar ja en el bon temps. El que no sabia és que aquesta època també va bé per la violeta africana. Molt xules les fotos!

llum 8 de febrer del 2010, a les 13:58  

Si, falta encara per la primavera, però hi ha unes ganes ja...

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP