Cançó n.35/2010 - Wave

>> dijous, 4 de febrer del 2010


Aquest és el meu compositor preferit : Antonio Carlos Jobim. Master of masters. Impulsor, descubridor o creador, digues-li com vulguis, de la bossa nova ( amb Vinicius, és clar) . I aquesta la primera peça que vaig escoltar d'ell. Jo devia tenir 12 o 13 anys . Recordo que va ser a Lloret. Els meus pares tenien un petit apartament i allà hi havia un tocadiscos marca Dual i uns quants Lp's entre els quals hi havia aquest. La portada era màgica, d'un magnetisme increible. Em vaig perdre en aquest cel verd i en aquesta platja turquesa on corria una jirafa. El vaig posar i... de seguida que vaig escoltar Wave vaig enamorar-me d'aquest home i la seva música. Em va atrapar de tal manera que no li he estat infidel cap dia de la meva vida desde aquell moment. Malgrat el temps, les modes, el canvi climàtic, Bush i la grip A : Jobim, sempre. Preneu aquest tema com un regal d'allò més preuat. No serà la primera vegada que Jobim corri per aquest blog, perquè qualsevol de les seves cançons és una masterpiece.


6 comentarios:

LEBLANSKY 4 de febrer del 2010, a les 22:22  

Jobim sempre :)))
I gràcies per reproduir la portada, és preciosa.

Jesús M. Tibau 4 de febrer del 2010, a les 23:29  

gràcie sal text po+ètic que ha sposat al meu blog, sobre "una sortida digna".
T'inclourem al llibre que editarem amb totes les participacions, amb el nom de Llum, si et sembla bé

assumpta 6 de febrer del 2010, a les 18:14  

Jobim, sí!
Encara que d'ell no en tinc res, sí d'en Vinicius de Moraes.
La bossa nova és una música totalment intemporal i que sempre fa de bon escoltar.
Fa ballar l'ànima!!!
;)

llum 6 de febrer del 2010, a les 21:42  

Assumpta, no pot ser que no tinguis res d'ell. Has de fer-te amb alguna cosa d'ell. A veure si et fer una petita llista d'allò imprescindible, però Wave, l'LP del qual parlo en el post, és el primer de la llista.
Bon cap de setmana a tu també!

el paseante 7 de febrer del 2010, a les 2:42  

Ahir em vaig acomiadar d'una amiga brasilenya que ha passat uns dies a Barcelona. M'hi has fet pensar amb aquesta música.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP