New York, de Niro i l'hosteleria.

>> dilluns, 25 de gener del 2010

De Niro és un bon actor que a vegades fa pel·lícules dolentes. No és perfecte. Potser per això em cau bé el paio. I també perquè em fa riure el seu histrionisme - are you talking to me?- aquelles cares de pal que sap fer també. Però repeteixo, és un bon actor. I espabilat. No s'ha quedat pas en l'aureola de l'èxit, parapetat darrera unes ulleres fosques i un cocktail. Fa anys que va donar a conèixer Tribeca al món ( una petita porció triangular al sud de Manhattan, TRIangle BElow CAnal) quan allò només eren carrers bruts amb magatzems buits. Allà s'hi van instal·lar intel·lectuals, artistes, actors... I de Niro va tenir prou vista per fer-hi hotels i restaurants. Si mai aneu a Nova York i teniu una bona cartera, passeu per The Greenwich Hotel. A mi m'agradaria anar-hi, però m'he de conformar en veure el web. Somniar, de moment, és de franc.

2 comentarios:

el paseante 27 de gener del 2010, a les 3:10  

I veure al De Niro al cinema costa 7 euros :-) Haurem d'estalviar per anar al Tribeca.

llum 27 de gener del 2010, a les 9:36  

Ja ho pots ben dir. I si no, esperar a que ens toqui la lotto. Si em toca, et convido a anar-hi.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP