CANVIAR DE LLOC

>> dilluns, 4 de gener del 2010

He canviat de lloc de treball. No d'empresa. De lloc de treball. Abans veia el carrer, ara veig una paret. També puc veure el carrer , però he de girar el cap o bé aixecar-me. M'agradava més el lloc on estava. Però avui començo una nova feina. Bé, exactament nova no, però és com si ho fos. Ganes renovades. En un lloc de treball diferent. Amb llum de fluorescent, però amb reposapeus. No és cap tonteria això del reposapeus, perquè sinó les cames, al cap de les hores es queden tan rovellades que no hi ha manera de que funcionin. He canviat de lloc de treball. I ara tinc una sortida d'aire condicionat que no para de bufar sobre el cap. I també he canviat de companys de feina. Però no són nous tampoc. Perquè en aquesta empresa, sempre acabem coincidint un i un altre cop amb gent amb qui ja has treballat. Avui comença la resta de la meva vida laboral. I ves per on, em fa il·lusió. Però el lloc on estic ara, vull dir, el lloc de treball, no m'agrada. Que hi farem! No es pot tenir tot.

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP