Cançó n.16/2010

>> dijous, 14 de gener del 2010

Senyors genis de les llànties: Sé que hi sou i que esteu amagats allà on costa de trobar. Però sé que de tant en tant ens escolteu. Per això us prego que :

1 - Esborreu de la "fas de la tierra" a tots els dictadors, als polítics corruptes que viuen del cuentu ( sí, amb "u") i a tots els banquers-sangonera, a les màfies del crim i de la droga, a les multinacionals farmacèutiques, del moble o de les begudes etíl·liques, tant se val, a la xusma que habita a les conselleries i a les seus dels partits polítics.
2 - Que no pateixi mai ningú mai més per causa de guerres, misèria, fam, malalties i/o violència de tota mena.
3 - I per acabar, senyors genis de les llànties,un desig més personal i de no tanta alçada moral com els anteriors, però una és feble i al capdavall , humana. Avui he fet un euromillón ( perquè hi havia un bote de 58 milions d'euros i jo per menys no m'hi poso). Ja sabeu que heu de fer.

Si pugués canviar el món no em farien falta genis de les llànties.
I vosaltres, que farieu si puguessiu canviar el món? Per on començarieu?
Mentres ho penseu, sentiu el tiet Eric.


4 comentarios:

el paseante 16 de gener del 2010, a les 2:30  

Aisss, que no quedarà ningú en el món. Què faria jo? Tornar enrera. Treballar per ser útil. No estirar més el braç que la màniga. No consumir més del que necessito. Pensar més en la resta de gent que en mi mateix. Clar que si em toqués l'Euromillón...

llum 16 de gener del 2010, a les 10:17  

Tens raó perquè com deia la meva iaia "lo malo abunda". Coincideixo al cent per cent amb tú amb el que faria si puguis canviar el món. Hi ha molta gent que esta treballant amb això ja fa temps, però darrerament cada cop n'hi ha més de convençuts. Serem capaços de ser tan forts com per fer possible un canvi???

el paseante 17 de gener del 2010, a les 2:17  

Ho haurem de fer per força, noia.

joanfer 19 de gener del 2010, a les 13:26  

Buff! Si jo pogués canviar el món... No sé, posats a somiar, m'agradaria que qualsevol petit gest bonic que faci actués com a efecte papallona i es pogués estrendre permanentment arreu del món.
Les canviar les coses sembla cada vegada més difícil, però no impossible. L'esperança és l'últim que s'ha de perdre, no? Doncs això, cal que mirem tots junts cap endavant!

P.D. Salutacions i felicitats pel bloc... ;)

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP