Mercat Ceret

>> dimarts, 26 de gener del 2010

9 comentarios:

LEBLANSKY 27 de gener del 2010, a les 10:19  

Mmm, quines ganes de visitar-lo que m'han entrat. Quin dia fan mercat?

llum 27 de gener del 2010, a les 10:31  

Els dissabtes. Te'l recomano moltíssim perquè , malgrat que no és molt molt gran, és un mercat molt viu on hi va molta gent, amb fruites, verdures, pa, formatges, roba , flors... en fí tot el que puguis trobar en un mercat . Fins i tot paella . Això sí, horari francès. Com t'encantis una mica .... Cap a a les 12 , quarts d'una comencen a plegar parades. No sé on vius, però de Barna a Ceret, 2 hores.

LEBLANSKY 27 de gener del 2010, a les 20:03  

Ah, que bé que sigui en dissabte, així puc anar sense esperar les vacances. Pel febrer, quasi segur que hi vaig.

llum 27 de gener del 2010, a les 21:48  

Quan hi vulguis anar t'ho explico. A més del mercat val molt la pena el Museu d'Art Contemporani.

LEBLANSKY 10 de febrer del 2010, a les 23:17  

(Uf, he hagut de buscar per retrobar aquest post, espero que encara el puguis llegir).
Que aquest dissabte me'n vaig a Ceret i espero no pelar-me de fred (soc un poeta, i m'emporto a la Carmeta).
Gràcies pel teu Slide, és l'impulsor d'aquest viatge :)

llum 11 de febrer del 2010, a les 0:30  

Ceret és tramuntana, per tant si aquest dissabte bufa, ja us podeu abrigar. Per pels no hi vaig jo també a Ceret! Finalment hi aniré d'aqui un mes. No us perdeu el Museu D'Art contemporani. Mereix una visita. I una cosa que no us podeu perdre és fer un ricard al Pablo, el bar que hi ha sota uns plataners enoooormes , al bell mig del mercat. Allà veus passar tothom. I després. com a cosa curiosa, sempre m'ha fet gràcia una parada de paella. Els de Ceret en són molt aficionats. I els formatges, oh! la la ... Per anar-hi és molt fàcil. Un cop passada la frontera de la Jonquera és la primera sortida de França (la del Bolou), i quan sortiu de l'autopista a la dreta, to tieso. A uns 8 km. teniu Ceret. Espero que ho passeu bé.

Carme J 11 de febrer del 2010, a les 9:05  

Moltes gràcies, llum, pels consells, indicacions i a la fi per penjar aquest Slide tan engrescador!
Espero que la tramuntana no se'ns endugui, o. . si !
Estem en deuta amb tu!

viu i llegeix 10 de febrer del 2011, a les 17:28  

ei, m'encanten aquestes fotos. No vull ser reiterativa, però quan vaig als mercats, m'agrada fer fotos, i moltes de els que hi ha a la meva colecció s'assemblen molt a aquest passi

llum 10 de febrer del 2011, a les 18:06  

A mi m'agraden molt els mercats, sobre tot els de carrer. I si són francesos, ja em desfaig del tot. Sóc una francòfila empedreïda. Me n'alegro que t'agradin. No és que siguin molt bones, perquè estan fetes amb una camareta digital molt senzilleta, però fan patxoca, no?

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP