The Cabriolets

>> dimecres, 8 d’octubre del 2008

Els acabo de conèixer avui. Es diuen The Cabriolets . Si , ja fa més d'un any que funcionen, però jo els he conegut avui. No és un grup excepcional, però la veu d'ella té un color maco i el rotllo r&b i soul que porten, m'agrada. Està ben cantat . Escoltar la seva música no t'impedeix ni pensar, ni menjar, ni conduir, cosa que passa amb la majoria de grups espanyols. M'agraden i vull compartir-los amb vosaltres. Però potser ja els coneixeu, perquè segur que sou uns moderns. El seu primer disc surt d'aqui 6 dies. Jo potser me'l compro. O no.
Ah!. Se m'oblidava : ella és neboda - em sembla - del Miguel Bosé.

8 comentarios:

Mozartiano 9 d’octubre del 2008, a les 9:13  

Bona aquesta. Me l'apunto i la miro.
T'en deixo un altre: www.mysapce.com/angelinaielsmoderns (que així també em faig una mica de promoció...).

Petons!!!

Ah! No vaig acabar d'entendre de què anava l'intercanvi (no sé que dels blogs era el que em tocava a mi). Però ja et juro jo que si em fas uns macarrons d'aquells que expliques, fins i tot et ballaré unes sevillanes.
M'ho apunto a l'agenda...

llum 9 d’octubre del 2008, a les 15:26  

Home, jo no sé si estaré a l'alçada de les teves espectatives, eprò t'asseguro que tothom que ha menjat els meus macarrons acaba fent-me una ovació. La part que et tocaria a tu o a qualsevol que s'hi vulgui apuntar és ensenyar-me els secrets per compaginar un bon blog i fer-lo guapo, perquè estic aprenent sobre la marxa i no me n'acabo de sortir. Per cert, penso que les sevillanes no caldran ( de moment).
Per cert, qui ets tú, mozartiano?

llum 9 d’octubre del 2008, a les 15:43  

Acabo d'entrar al meispeis i he sentit l'Angelina. Tu ets part del grup? Ostres, tú, que bó. M'ha recordat la meva joventut. Jo tenia un tiet que tenia un grup que feia música d'aquesta. Brutal!

Mozartiano 9 d’octubre del 2008, a les 17:38  

Jo sóc el que viu a Mozart 15 i em diuen Dani. L'altre que viu amb mi es diu Arecio.
Ostres que fort!!! Jo vull coneixer el teu tiet!!! Volem saber-ho tot sobre aquella època. Volem revifar aquella manera de fer les coses ben ie-ie!!! M'el presentaràs?

Macarrons i llibrets... va: no ho deixem com un fet anecdòtic! Si vols ho cordinem amb l'Espinach, què et sembla? (de ben segur que entre tots tres podem aprendre molt sobre els blogs, els macarrons i els llibrets).

llum 9 d’octubre del 2008, a les 17:48  
L'autor ha eliminat aquest comentari.
llum 9 d’octubre del 2008, a les 17:51  

Tema macarrons , llibres i blogs em sembla fantàstic. Però anem per parts. El meu tiet és mort . Fa anys. Jo és que tinc una edat, ja. Ell tenia un grup que es deia Els Corbs. No et creguis , a la seva època van fer un parell de singles amb Edigsa. Fins i tot - en aquella època, parlo del 65 aprox - en català - Feien versions dels Kinks , dels Rollings, dels Animals. Estaven molt bé. I gràcies a que jo era com una paparra amb el meu tiet als assajos, vaig encomanar-me del seu amor a la música, que encara perdura. I espero que per molts anys.

Mozartiano 9 d’octubre del 2008, a les 18:45  

Ups... perdó... Disculpes per tal falta d'atenció en la lectura.
Espero no haver causat cap molèstia.

Fora bo conèixer bé a Els Corbs i si poguessim recuperar algun audio podriem aventurar-nos a fer-ne alguna versió (de fet tot el que toquem és de grups d'aquella època i intentem ser fidels al seu so amb el màxim rigor). Si et ve de gust de parlar-me'n un xic seré tot orelles.

Moltes gràcies per tot i de nou disculpes per la meva falta.

llum 10 d’octubre del 2008, a les 18:07  

fes una mirada al blog on veuràs unes portades i tal

Publica un comentari a l'entrada

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP